Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Κα. ΚΕΡΑΜΕΩΣ!!!


Γράφει : Ο Αθανάσιος Τσόκας

Μαθηματικός-Ερευνητής

Κυρία Υπουργέ!!!

1) Γιατί μέσα στο δίμηνο (Ιούλιο-Αύγουστο του 2019), που ακόμη τα Σχολεία ήταν κλειστά, δεν εκτυπώσατε τα παλαιά ένθεα βιβλία των Θρησκευτικών του 2006 και να τα δίνατε στους μαθητές με την έναρξη της νέας Σχολικής χρονιάς?

2) Γιατί με την έναρξη της νέας Σχολικής χρονιάς, παραδώσατε στους μαθητές τα βλάσφημα βιβλία των Θρησκευτικών (που ο προκάτοχος σας κ. Γαβρόγλου τα είχε βάλει στα Σχολεία το Σεπτέμβρη του 2017), ενώ μας είχατε διαβεβαιώσει με την ανάληψη των καθηκόντων σας, ότι θα τα αντικαταστήσετε, αφού κρίθηκαν αντισυνταγματικά από το Συμβούλιο Επικρατείας?

3) Γιατί το Νεοταξικό σύστημα της Παιδείας μας που μετατρέπει τους μαθητές μας σε "σύγχρονους γενίτσαρους" (με τα ανθελληνικά και αντιχριστιανικά βιβλία γλώσσας και τα επαίσχυντα βιβλία των Θρησκευτικών) το αφήνετε ανέπαφο?

4) Ποιές σκοτεινές δυνάμεις, Κυρία Υπουργέ, σας απαγορεύουν

να διαπαιδαγωγείτε τη μαθητιώσα νεολαία μας, με Εθνική και Ορθόδοξη Θρησκευτική συνείδηση, όπως το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματος μας, σας το επιτάσσει?

5) Δεν αντιλαμβάνεστε, Κυρία Υπουργέ, το μεγάλο Εθνικό κίνδυνο, που ανακύπτει από την μη διαπαιδαγώγηση των νέων μας,με ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, όταν στη γειτονική Τουρκία με φανατισμό προάγουν στους νέους τους, τόσο την ΕΘΝΙΚΗ όσο και τη ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ?

Με τα παραπάνω ερωτήματα μου που σας έθεσα, Κυρία Υπουργέ, η ευθύνη σας είναι τεράστια απέναντι στην Πατρίδα και απέναντι στο Ορθόδοξο Ελληνικό Έθνος μας!!!

Μέχρι στιγμής, Κυρία Υπουργέ παραβιάζετε το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματος και στο μάθημα των Θρησκευτικών, δεν σέβεστε τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας!!!

Εύχομαι όμως να σας φωτίσει ο Τριαδικός Θεός μας και γρήγορα να επανορθώσετε, για το καλό της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ και ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ!!!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.