Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ "ΕΞΥΜΝΟΥΝ" ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΞΥΜΝΕΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ!!!


Γράφει : Ο Αθανάσιος Τσόκας

Μαθηματικός- Ερευνητής

Φίλοι μου Αγαπημένοι!!!

Τα Νεοταξικά <<Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας>> της Α' τάξης του Γυμνασίου, για να αναπτύξουν δήθεν την Εθνική συνείδηση των μικρών μαθητών μας, "εξυμνούν" την Ελλάδα μας, με ένα εμετικό κείμενο κατωτάτου σεξουαλικού περιεχομένου!!!

Και πιο συγκεκριμένα : Στα <<Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας>> της Α' τάξης του Γυμνασίου, στη σελίδα 124, συναντάμε ένα αηδιαστικό κείμενο που "εξυμνεί" την Ελλάδα μας, ως εξής :

<< Η Ελλάδα ήταν μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά, που έπρεπε να την ερωτευθώ σωματικά και απελπισμένα>>.

Με ένα τέτοια χυδαίο κείμενο αντιπαιδαγωγικού περιεχομένου, τα Νεοταξικά και ανθελληνικά βιβλία γλώσσας, εξυμνούν την Ελλάδα μας, στους μικρούς μαθητές μας!!!

Σας αφήνω, Φίλοι μου, από μόνοι σας, να το αξιολογήσετε και να το βαθμολογήσετε!!!

Ελάτε τώρα να δούμε πως, η Χαλκιδέα Οδόντίατρος, Κυρία ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΟΥ,εξαίρετη Ποιήτρια, εξυμνεί την Ελλάδα μας, με το παρακάτω καταπληκτικό σύγχρονο ποίημα της, που έχει τίτλο :

"ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ"

Στους κήπους σου τροφοδοτείται η σκέψη,

με έννοιες που γερνάνε ασυμβίβαστες.

Σα ζωγραφιά πλαγιάζει (αιώνες τώρα) η θάλασσα,

πάνω σε ανέμελες πινελιές

βάφοντας τον καμβά της φύσης.

 

Βράχοι κεντούν με ύμνους τα κύματα

μελωδικές παρεμβάσεις σε κάθε ακτή σου.

Στα δένδρα σου, οι ήχοι των πουλιών

διεκδικούν την αύρα της αθανασίας.

 

Ανάσες ελπιδοφόρων αποχρώσεων

δονούν τη λύρα του Ορφέα,

κρατώντας τις αισθήσεις ξάγρυπνες,

αχτίδες του ηλίου ολόξανθες,

τραγούδια των νυμφών να ερμηνεύουν.

 

Στις πύλες της αιωνιότητας

με φύλλα δάφνης στεφανώνω τη μορφή σου.

<<Με λέξεις σαν αγέρα, χώμα και νερό,

για να βλαστήσει>> ένα αύριο αισιόδοξο,

τον χρόνο να ραγίσει,

το παρελθόν το ένδοξο, Ελλάδα μου αθάνατη

και πάλι ν' αναστήσει.

 

Φίλοι μου Αγαπημένοι!!!

Είδατε παραπάνω, πως εξυμνούν την Ελλάδα μας, τα Νεοταξικά << Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας>> της Α' τάξης του Γυμνασίου και πως εξυμνεί την Ελλάδα μας, η θαυμάσια Χαλκιδέα Ποιήτρια κα ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΟΥ με το εξαίσιο Ποίημα της : "ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ"

Και σας ερωτώ, Φίλοι μου : Η ανάπτυξη της Εθνικής συνείδησης των μαθητών μας, πως θα μπορούσε επιτευχθεί?. Με το παραπάνω χυδαίο κείμενο σεξουαλικού περιεχομένου? ή με το υπέροχο ποίημα "ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ", της κας Μαρίας Λάμπρου?

Η απάντηση στο ερώτημα μου αυτό είναι προφανής. Όλοι σας με ποσοστό 100% θα μου πείτε ότι, με το ποίημα "ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ" , εξυμνείτε η Ελλάδα μας, με το πιο θαυμάσιο τρόπο!!!.

Και εάν στους μαθητές μας, δινόταν η ευκαιρία, να διδαχθούν το εξαιρετικό αυτό ποίημα καθώς και άλλα παρόμοια ποιήματα, σίγουρα η Εθνική τους συνείδηση θα έφθανε σε δυσθεώρητα ύψη!!!

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ

Υ.Γ

Σας πληροφορώ, Φίλοι μου, ότι : Με το καταπληκτικό αυτό ποίημα : "ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ", η κα ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΟΥ, πέρυσι σε Διεθνές Διαγωνισμό Ποίησης, απέσπασε το Α' Βραβείο και η ταπεινότητα μου, δημόσια εκφράζει στην κα Λάμπρου, τα θερμά συγχαρητήρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.